Wycieczka w Tatry

W dniu 13 pazdziernika przy pięknej, słonecznej pogodzie odbyła się wycieczka dziewcząt oraz młodych adeptów z Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej w Jeziorzanach w polskie góry - Tatry. Była to wspaniała nagroda dla mistrzyń powiatu krakowskiego po kolejnych zawodach sportowo pożarniczych. Wyjeżdżając z Jeziorzan rankiem, pogoda nie wyglądała rewelacyjnie, było pochmurnie ale w miarę ciepło. Gdy mijaliśmy Lubień, pogoda radykalnie się zmieniła. Mgła jakby nożem obciął, zniknęła. Piękne słońce i bezchmurne niebo nas powitało. I tak już było do końca dnia. Po przybyciu do Zakopanego zjedliśmy śniadanie i hajda w góry! Wędrówkę rozpoczeliśmy w dolinie Małej Łąki, potem czarnym szlakiem Nad Reglami do Doliny Strążyskiej. Dalej w dół i ścieżką Pod Reglami doszliśmy pod skocznie. Chwila relaksu, czas na zakupy, potem obiad i czas się zbierać do domu. Wróciliśmy do Jeziorzan na godz. 19.00. Było świetnie. A wszystko to dzięki firmie SUPER-BUS i jej Szefowi, który udostępnił busa bezpłatnie oraz dzięki Wójtowi Gminy Liszki, który zapewnił środki finansowe na posiłki. Dziękujemy!